söndag, maj 10, 2009

8-10/5-09

Timmar: 7½h

Vad jag/vi gjort/tänkt/provat/kontakter vi tagit mm:
Städat burar två gånger.

Lät aktivitetsmössen ha hjul igår, på natten hörde jag att de börjat springa i de, eller snarare promenera i långsam takt.

Gick ut och plockade massa grenar som jag inredde burarna med, så nu har de BARA grenar och toapapper att bygga bo med.
Hjulmössen har nu gnagt bort väääldigt mycket bark till skillnad från aktivitetsmössen.

Plockade bort saker som jag inte längre behöver då de ska lämnas bort nu i veckan, diskade även vissa saker. Ska förvara de i påsar nu när jag inte har någon användning för de, skaffar väl antagligen möss eller liknande senare igen.

Brorsan tog hela hårddisken från datorn som inte fungerar och kopplade ihop den till min dator så att jag nu har dubbla hårddiskar, jag visste inte att det gick, men nu når jag alla mina saker, bla filmerna som jag även lyckats lägga upp efter att ha bråkat med blogspot väldigt länge.

Har gjort ett inlägg på mus.ifokus där jag ber de kolla på filmerna och skriva kommentar.

Fortsatt på min pappersversion av redovisningen väldigt länge, är så långsam, men ska göra pp imorgon.

Räknade ihop antal timmar sen 8/3 då jag räknade sist.
Det har gått ca 23½ h sen dess.
Alltså ligger det nu på ca 84h.


Resultatet av mitt/vårt arbete:
Mössen har ny inredning och saker är undanstökade.
Filmerna upplagda och förhoppningsvis lite folk som uppmärksammat de.
Antal timmar samlade.

Vad jag/vi behöver göra/förändra:
Ska ta med mössen till skolan på tisdag.
Ska be några från klassen kommentera filmerna.
Måste ta med hjulen imorgon till skolan eftersom jag inte kan släpa på möss och hjul samtidigt.
Skriva powerpoint imorgon eller på tisdag.

Inga kommentarer: